Sunday 18 December 2011

Hari minggu bersama cerita korea

           semalam dengan hari ni aku hanya habiskan masa aku di bilik je. banyak benda telah aku lakukan hari ni dan semalam. contohnya aku dapat kemas bilik, basuh baju, makan sudah tentu, dan yang paling seronok dapat tengok cerita  korea. Rasanya dah lama aku tak tengok cerita korea ni. jadi bila ada perluang macam ni aku apa lagi terus cari koleksi cerita korea yang ada dalam simpanan aku. cerita pertama yang aku tengok adalah cerita  "p r o s e c u t o r  p r i n c e s s", cerita kedua "bad guy", cerita seterusnya "playful kiss". dalam ketiga-tiga cerita ni, bagi aku semuanya aku letakkan ia di dalam kategori "boleh tahan" iaitu tidak membosankan, tidak menghiburkan sangat, tidak sedih sangat dan bolehlah. dan sekarang aku sedang nak habiskan sebuah cerita korea lagi yang sedih sangat-sangat dan lebih sedih lagi dari cerita "ombak rindu" yang sedang ditayangkan di pawagan sekarang ni. tajuk cerita korea ni adalah "Sorry I Love You". diantara cerita cerita korea yang paling aku suka adalah cerita ni sebab jalan ceritanya menarik iaitu ia mengisahkan tentang seorang lelaki korea yang tinggal di luar negara dari kecil lagi dan pulang ke korea untuk mencari emak dan adik kandungnya. apabila dia sudah menemui kelurganya yang sebenar dia tetap tak dapat bersatu dengan mereka sebab masanya sudah tiba... saat nilah yang paling sedih sangat-sangat. kalau anda nak rasai kesedihan cerita ini sila tonton..


(diambil dr google)


("bad guy" google)


(google)
Image Detail
(google)

Image Detail
(google)

Image Detail
(hero 'sorry i love you' google)

Image Detail
(hero kedua. google)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.