Thursday 20 October 2011

Jawapan TerhaDap My Life is AbaUt J.......

WaH.... SungguH Menarik sekali SoaLan Yang Dibagi Oleh Dr. NoTTs....


Sekali Aku baca Tajuk Nii, Terus Aku Semak Blog Dia. yAng pertamA aku Tengok AdalaH Yang BerTajuk Amsterdam, Switzerland dan Lain2.. dan JugA PasaL ceRita korEa (hehehe) unTuK cari JawaPan aKan PersoaLan INi...


SelePas Aku Baca Berkali-Kali AkHirnya akU pun buat keputuSan untuk Selesaikannya......


baGi yang berNamA JasPer ni aku Rasa diA buKan terDiri Dari ManusiA, Mungkin Dia Ni "sesUatu", "makhluk" (Bahasa MudahnYa Hantu) atau " BinatanG" (labah-labah yang Suka sanGat Buat saRang Sesuka Hati Dia Je).


yAng Si johN ni Pulak............. bolEh jaDi ianyA nAMa "kedai Makan", Kawan Laki-Laki Dr. diluAr NegaRa, atau anAk Dr. Si Muhammad dan Mungkin JuGA Dr. Notts Sendiri.


daN si Jonah Pulak..... Masa Aku DengaR Je Nama ni Dalam Kepala Aku Satu Je yang terPikir iaItu TemaN Bergosip.... mungkin Si Jonah ni Kawan Perempaua Atau Anak Dr. tu Sendiri Iaitu Si Maisarah Atau Widad...
................................................................********..................................................................


Aku Harap Jawapan ni Boleh Diterima.... sebab Sambil Aku Cari Siapa Mereka semUA ni, Aku jUga Cari Tajuk Cerita Korea Terbaru Dalam Blog Dr. Notts Yang Aku belum Tengok LAgi.....>3>3

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.